måndag igen??

Fan vad dagarna går fort.. Min helg har varit helt underbar! Förutom nätterna.. tre timmar allt som allt! Men inatt fick jag sova, känns nice! :)) På fredagen hängde jag med vilda som bara flippar hela tiden ;) Ne men vi hade trevligt, blev mycket skratt! Kom hem flummande runt i huset hade ff hehe. Tidigt på lördag morgon så kom Jessica och Harri hit med hundarna och vi satt ute i solen och prata massa skit och fick i oss lite öl. Sen efter ett tag kom Elli och sen blev de lite mer och mer folk. Hade skit kul hela kvällen.

igår var de ju morsdag. satt och väntade på min mor skit länge tills hon kom hem så, drog vi till pg och åt pizza och massa gott. Mysigt som fan, lekte med ungarna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0